Agente bilingue Con o sin experiencia

1 Vacantes
Publicado el 19 de junio en

Callcenter en Extranjero, Extranjero

Descripción
  • Salario: $ 2.800.000,00 (Mensual)
  • Categoría: Comercial / Ventas / Atención al Cliente
  • Subcategoría Callcenter
  • Localidad: Extranjero
  • Activo desde: 19/06/2025
  • Jornada: Tiempo Completo
  • Tipo de Contrato: Contrato de Obra o labor
  • Cantidad de Vacantes: 1
  • Educación Mínima: Educación Básica Secundaria

A leading company in the Contact Center sector is seeking bilingual Call Center Advisors with a certified B2 English level.
REQUIREMENTS:
Have a certified B2 English level.
Be of legal age.
Completed and certified high school diploma through 11th grade.
Must not have previously worked or had any applications with Avanza, GSS, or Covisian.
If you are a foreigner, have a PPT (Permanent Program) and passport.
WORKING CONDITIONS:
Salary: $2,800,000 + performance-based variable (Average $400,000) + All legal benefits.
Pay: Monthly payments on the 30th of each month and biweekly commissions on the 15th of each month.
Schedule: Monday to Saturday, rotating shifts from 8:00 a.m. to 8:00 p.m. (8 hours per day - 46 hours per week).
Modality: 100% In-Person
Contract Type: Permanent, directly with the company (Stability guaranteed).
Work Location: Bogotá - cra 29C 71a-48

WE WILL CONTACT YOU VIA EMAIL AND WHATSAPP.
VIRTUAL INTERVIEW - IMMEDIATE RESPONSE
This is your chance! Apply!


Al postularte al aviso tu currículum registrado será enviado a la empresa ofertante de manera automática.

AVANZA COLOMBIA SAS
Servicios de Contact Center y BPO. Avanza es una multinacional española líder en la externalización de servicios. . Somos expertos en outsourcing de servicios y procesos, adaptándonos a las necesidades concretas de cada cliente. Empresa del sector Servicios Profesionales, localizada en Bogotá D.C., De 251 a 500 trabajadores Localizada en Extranjero, Extranjero.
Más empleos en AVANZA COLOMBIA SAS
Comparte el Aviso