Customer Care Representstive

1 Vacantes
Publicado el 12 de mayo en

Callcenter en Extranjero, Extranjero

Descripción
  • Salario: A convenir
  • Categoría: Comercial / Ventas / Atención al Cliente
  • Subcategoría Callcenter
  • Localidad: Extranjero
  • Activo desde: 12/05/2025
  • Jornada: Tiempo Completo
  • Tipo de Contrato: Contrato a término indefinido
  • Cantidad de Vacantes: 1
  • Educación Mínima: Bachillerato / Educación Media

Join Our Team Customer Care Representative (C1 English Level)
Location: Caracol Radio Building, Carrera 7ma with 67th Street, Bogotá
Contract Type: Open-ended contract

Are you ready to level up your career with a company that invests in you from day one?
Were hiring Customer Care Representatives with excellent English (C1) skills to be the voice of our global clients. If youre enthusiastic, customer-focused, and looking for professional growth, we want to meet you

What We Offer
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Schedule : Monday to Friday, 11:00 a.m. 8:00 p.m. (42 hours/week)
Salary : $2,850,000 COP base + commissions up to $280,000 COP
Bonuses : Permanence bonuses for sticking with us!

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Growth Opportunities: Be part of a team that promotes from within

Vibrant Workplace: Modern office in the heart of Bogotá


Who You Are

You speak and write in English at a C1 level

You have at least a Middle School diploma

Youre a problem-solver with a positive attitude and team spirit

Youre ready to commit to a full-time, stable position

Ready to jumpstart your career? Apply now and lets grow together!
Positions are filling fast dont miss this opportunity!


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CoS
Colombian Outsourcing Solutions es una empresa líder en la Externalización de Procesos de Negocios BPO (Business Process Outsourcing) a nivel nacional, que proporciona soluciones orientadas a la optimización de la calidad del servicio al cliente para varios países en Latinoamérica. Basado en estándares internacionales de calidad gestiona proyectos de telecomunicaciones asegurando el diseño e implementación de estrategias en procesos de servicios.Actualmente compite en el mercado de Contact/Call Center, mediante el uso de recursos tecnológicos avanzados que maximizan la calidad del servicio al cliente. Desarrolla esquemas de gestión con base en exigencias del cliente, metas y objetivos diarios. Empresa del sector Telecomunicaciones, localizada en Bogotá D.C., Más de 501 trabajadores Localizada en Extranjero, Extranjero.
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