¡Limited Time Offer! Specialist Customer Acquisition / Bogotá / English B2+ / Up to $4.830.000 Weekends Off + Midshift Schedules + Excellent Work Environment. Apply now!

1 Vacantes
Publicado el 14 de marzo en

Callcenter en Extranjero, Extranjero

Descripción
  • Salario: $ 4.000.000,00 (Mensual)
  • Categoría: Comercial / Ventas / Atención al Cliente
  • Subcategoría Callcenter
  • Localidad: Extranjero
  • Activo desde: 14/03/2025
  • Jornada: Tiempo Completo
  • Tipo de Contrato: Contrato a término indefinido
  • Cantidad de Vacantes: 1
  • Educación Mínima: Bachillerato / Educación Media
  • Años de Experiencia: 1

If you have a GREAT attitude, ADVANCED ENGLISH, empathy, and proven sales or customer management experience, join our team as a CUSTOMER LIFECYCLE MANAGER, offering the BEST SALARY and excellent career growth opportunities!
Why Join Us?
Training fully paid (100%)
Career Growth Opportunities
Competitive Salary and Performance Bonuses
Excellent Work Environment
Job Stability with an Indefinite Contract
Role Overview:
Be the first point of contact, delivering exceptional customer experiences and establishing strong relationships.
Drive sales processes from lead to purchase, leading sales strategies, overcoming objections, and negotiating successfully.
Engage small and medium businesses to identify needs and opportunities, promoting Microsoft Cloud solutions.
Maximize up-sell and cross-sell opportunities by collaborating with specialists.
Clearly demonstrate product value to customers verbally and in writing.
Achieve and exceed monthly sales targets, maintaining high daily activity.
Gather and articulate customer feedback to continuously enhance our solutions.

If you are looking for job stability, INDEFINITE CONTRACT, and an excellent WORK ENVIRONMENT, this is your chance! We are a contact center different by design. Be part of our great team and enjoy our excellent benefits and GROWTH OPPORTUNITIES

Requirements:
Full-time availability
Intermediate to Fluent English B2 / B2+ (verbal and written)
Minimum 10+ Months of B2B sales experience; 1+ year in IT and customer management preferred
Minimum 6+ Months Business Cold Calling experience
Familiarity with modern sales techniques and CRM systems (Dynamics 365, Salesforce)
Excellent communication and interpersonal skills
Passion for technology and cloud solutions (Azure, Office 365, Dynamics 365)
Willing to work on site
Schedules:
7:30 AM - 5:00 PM
8:30 AM - 6:00 PM
Additional Benefits:
Indefinite contract (46 hours per week)
Performance-based bonuses (830,000 COP)
For Foreign Applicants:
Valid Visa (R or M), passport, and PPT required.

*Aplican T&C
Join us and be part of a dynamic team committed to success and innovation!


Al postularte al aviso tu currículum registrado será enviado a la empresa ofertante de manera automática.

Convergys Customer Management
Concentrix, a wholly-owned subsidiary of SYNNEX Corporation (NYSE: SNX), is a technology-enabled global business services company specializing in customer engagement and improving business performance for some of the world?s best brands.Every day, from more than 40 countries and across 6 continents, our staff delivers next generation customer experience and helps companies better connect with their customers. We create better business outcomes and differentiate our clients through technology, design, data, process, and people. Localizada en Extranjero, Extranjero.
Más empleos en Convergys Customer Management
Comparte el Aviso