228267 Bilingual Customer Service Representative Medellin

1 Vacantes
Publicado el 25 de abril en

Callcenter en Medellín, Antioquia

Descripción
  • Salario: $ 1.961.935,00 (Mensual)
  • Categoría: Comercial / Ventas / Atención al Cliente
  • Subcategoría Callcenter
  • Localidad: Medellín
  • Activo desde: 25/04/2024
  • Jornada: Tiempo Completo
  • Tipo de Contrato: Contrato a término fijo
  • Cantidad de Vacantes: 1
  • Educación Mínima: Bachillerato / Educación Media

Feel the feeling of belonging to a company without limits or barriers

Do you dare to evolve with us?

Dont wait for the future, get ready for a new beginning. Say yes to new opportunities and to the great challenges of giving 100% in every project. Connect with us, we are waiting for you.

In this position, you will be in charge of managing DirecTv customers needs about their services, billing and tech support through phone calls and eventually chats or emails.

WE OFFER YOU:

- EXCELLENT work environment, stability, learning, growth opportunities, we have an employee fund that will help you fulfil your dreams, goals and much more!

- You will have an employment contract for 4 months with a renewal option depending on your performance.

- For this great job, how much will I get paid?

- Salary 47 hours ($2.195.499) + bonuses ($401.169)

- Salary 42 hours ($1.961.935) + bonuses ($358.491)

-Schedule Monday to Sunday from 09:00 a.m. to 07:00 p.m.

- One day off.

-Training start day: May 6th

-Place of work: Centro Empresarial Olaya Herrera (CEOH), (Carrera 52, 14-30)


WHAT WE ARE LOOKING FOR

- Good ATTITUDE to serve your customers, willing to learn and grow within the company with discipline, eager to be EXCELLENT in your management.

- High school diploma.

- B2- C1 English level.

- 6 months of experience in customer service.

- Must have very good spelling.

-Availability to work in Medellin.

If your CV is selected, check your email (also spam) where we will send you very important information that will allow you to advance in our company.


Al postularte al aviso tu currículum registrado será enviado a la empresa ofertante de manera automática.

Allus Global BPO Center
La CompañíaAllus Global BPO Center nace para que las empresas triunfen en los entornos cada vez más amplios, complejos y competitivos del mundo de hoy.Especializada en la externalización de procesos de negocios brinda un portfolio de soluciones BPO de alto valor convirtiéndose en una extensión de la empresa del cliente atendiendo los procesos de múltiples industrias.Desde sus Centros Operativos en Argentina, Colombia y Perú, y las sedes comerciales en Estados Unidos y España, atiende a los mercados de Europa y América.La gestión global de alta performance enfocada en la optimización de costos y en la excelencia operativa posee la capacidad de llevar adelante un modelo repetible en todas las plataformas, independientemente de la localización y el momento.Un modelo de gestión propio consolidado y ventajas competitivas de alta diferenciación posicionan a Allus Global BPO Center como la compañía world class líder de América Latina en soluciones BPO ayudando a convertir las empresas de sus clientes en negocios de alto rendimiento y valor. Empresa del sector Telecomunicaciones, localizada en Antioquia, De 101 a 250 trabajadores Localizada en Antioquia, Medellín.
Más empleos en Allus Global BPO Center
Comparte el Aviso