Customer Service Representative (Data Entry) Bilingue

1 Vacantes
Publicado el 25 de abril en

Callcenter en Medellín, Antioquia

Descripción
  • Salario: A convenir
  • Categoría: Comercial / Ventas / Atención al Cliente
  • Subcategoría Callcenter
  • Localidad: Medellín
  • Activo desde: 25/04/2024
  • Jornada: Tiempo Completo
  • Tipo de Contrato: Contrato a término indefinido
  • Cantidad de Vacantes: 1
  • Educación Mínima: Bachillerato / Educación Media
  • Años de Experiencia: 1

In SECURITAS TECHNOLOGY we are looking for a talented Customer Service Representative (Data Entry) to join our team. If you have experience in customer service, problem-solving skills, and the ability to multitask, this could be the perfect opportunity for you.
In this role, you will be responsible for providing exceptional customer service through various communication channels, including phone calls and email. Additionally, you will be responsible for entering and updating data in our system, ensuring the accuracy and integrity of the information.
The ability to multitask will be crucial to effectively manage customer inquiries and requests, ensuring prompt responses with high quality and effective solutions.

REQUIREMENTS:
1. Previous experience in customer service or a similar role.
2. Strong verbal and written communication skills.
3. Ability to prioritize tasks according to workflow and meet established deadlines.
4. Proficiency in computer tools and experience in data entry and management, with special attention to detail.
5. Excellent problem-solving and decision-making skills.
6. Ability to work independently and as part of a team.

SCHEDULE: Monday - Friday, with various options for start and end time:
8:00 am - 4:30 pm
8:30 am - 5:00 pm
9:00 am - 5:30 pm
9:30 am - 6:00 pm
10:00 am - 6:30 pm
10:30 am - 7:00 pm
11:00 am - 7:30 pm
At Securitas Technology, we value talent and prioritize professional growth and development. We offer a dynamic and collaborative work environment where you will have the opportunity to expand your skills and contribute to the success of our company.

BENEFITS:
- Long-term contract
- Competitive Salary
- Career Path
- Annual Bonus
- Merit Increase
- Performance Bonuses
If you are seeking an exciting challenge in the field of customer service and have the necessary skills to succeed in this role, we invite you to submit your resume. We look forward to hearing from you soon!


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Securitas Colombia S.A.
El Grupo Securitas es reconocido como líder mundial en seguridad. Contamos con más de 300,000 empleados en 51 países en América del Norte, América del Sur, Europa, Medio Oriente, África y Asia. Nos enfocamos en ofrecer servicios de seguridad que se adecuen a las necesidades individuales de nuestros clientes. La clave para el éxito y piedra angular de nuestra filosofía de negocio es el conocimiento.SECURITAS, incursiona en el mercado Colombiano a través de Seguridad Burns de Colombia S.A, empresa fundada en el año 1966, permitiendo combinar el reconocimiento y la experiencia Nacional con la trayectoria y solidez del Grupo a nivel internacional. Securitas es fundada en Suecia en el año de 1934 y desde esa epoca no ha cambiado nuestra misión: Securitas protege de manera eficiente personas,bienes, hogares y lugares de trabajo. Securitas está presente en 51 países. Nuestro foco es proveer soluciones de seguridad que satisfagan las necesidades individuales de cada cliente. El componente clave del éxito y la guía principal de nuestra filosofía de trabajo es el conocimiento.Securitas en Colombia cuenta con oficinas ubicadas en las principales ciudades del pais. - Bogota D.C., sede principal - Barranquilla - Cali - Medellin - Pereira - La Calera Empresa del sector Servicios Profesionales, localizada en Bogotá D.C., De 1 a 5 trabajadores Localizada en Antioquia, Medellín.
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